Ai rămas fara baterie la telefon?Bateria externa de unică folosință e soluția!

21192813_1457333157637147_5182506837775329149_n21192766_1457333260970470_1921973272749086984_n

 Știu ca multi dintre voi sunteti extrem de ocupați si uneori uitati sa va incarcati telefonul in timp util.Din lipsă de timp sau pur si simplu din oboseala,ramaneti fara baterie exact atunci cand aveti nevoie cel mai mult.Cei de la ABC Tech s-au gandit la o solutie:la bateria externă de unică folosinta!Da,ati citit bine.Pana zilele trecute nu stiam nici eu de exista unei astfel de baterii,dar mi se pare o idee geniala si extrem de practică pentru multi dintre noi.Despre ce este vorba?Dupa cum se  observa si in poze,bateria vine ambalata frumos intr-un plastic rezistent de culoare verde.Se desface usor,lasand la vedere vedeta…bateria nazdravana care ne incarca telefonul cand avem nevoie urgenta.Eu o recomand numai in cazuri ,,de urgenta,, , dupa cum am scris anterior.De exemplu,cand am fost ultima data la tara,mi-a fost de mare ajutor.Aveam nevoie urgenta de telefon pentru a trimite cateva e -mailuri si surpriza….bateria mea era undeva la 10% incarcata.Eram disperata,dar mi-am amintit ca aveam in geanta o baterie externa de unica folosința si gata!Problema era rezolvata.Am desfacut-o repede,am scos capacelul de plastic de protectie si am introdus-o in telefon.S-a incarcat in jur de 90%,intr-un timp relativ scurt.Precizez ca eu am un telefon Huawei P10.Bateria de unica folosinta de la ABC Tech este o baterie cu o capacitate de 1000 de mAh ce vine in doua versiuni: una cu port microUSB, pentru majoritatea telefoanelor smaprtphone si cealalta varianta cu port LIGHTING pentru iPhone.

 Concluzia mea este ca merita sa aveti si voi cateva baterii de genul acesta in geanta sau borseta,nu strica niciodata.Mai ales cand plecati in vacante,sunt foarte utile!Pretul este in jur de 19,90 lei iar dupa ce terminati treaba cu ele se pot duce la orice centru Buy-Back unde veti primi un cadou surpriza!Centrele buy-back se pot afla aici.Bateriile de unica folosinta le gasiti in diverse magazine de specialitate.Voi stiati de existenta unor astfel de baterii de unica folosinta?

 

Va pup!

19 gânduri despre &8222;Ai rămas fara baterie la telefon?Bateria externa de unică folosință e soluția!&8221;

  1. Roxana Săndoi zice:

    Nu știam de existența unei astfel de baterii externe de unică folosință, dar este foarte utilă. Avem atâtea aplicații pe telefon iar bateria se consumă foarte repede și nu avem mereu încărcătorul și o priză la îndemână.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

