Becurile vintage-un design deosebit pentru locuinta ta

 

bec

 

 Indiscutabil,vremea ne predispune la optimism si schimbare.Soarele incepe sa-si arate fortele,aerul miroase deja a vara si,oricate griji ne-am face din pricina capriciilor vremii,nu putem sa nu ne bucuram totusi,de mult-asteptata incepe a sezonului estival.Iar cum planurile mele de concediu sunt primele pe lista mea de activitati,vara aceasta va fi una ocupata cu designul casei mele.BIneinteles ca voi imbina utilul cu placutul,nu as rata pentru nimic in lume serile caldute in gradina mea dichisita si plina de flori multicolore sau plimbarile lungi pe malul lacului din jurul casutei mele ca in povesti!

 Se stie ca unul dintre cele mai iubite stiluri de design interior este, fara indoiala, stilul vintage. Este preferat in special de persoanele foarte sociabile, romantice si iubitoare de povesti (ca mine ), pentru ca este un stil care permite integrarea cu succes intr-un interior a mai multor obiecte care au rezistat in timp si care inseamna mult pentru proprietarii casei. Inclinatia mea pentru stilul vintage vine de la mama,ea aduna mereu o multime de obiecte vechi de zeci de ani,le depozita frumos in cutii si le aseza in pod.Acum,eu ma bucur de harnicia si de spiritul ei de observatie,imi pot aranja casa cum vreau cu micile obiecte stranse de-a lungul anilor.

 Un detaliu interesant ar fi la becuri,mereu am incercat sa ascund nota anosta data de becurile LED..lipsite de personalitate.Imi amintesc ca am vazut intr-un anticariat o gramada de becuri vintage,foarte interesante si originale.Le-am indragit din prima,acum imi doresc si eu ceva de genul acesta:simplu,romantic si elegant.Aparent, becurile cu filament LED sunt ultima tendință în materie de corpuri de iluminat, mai ales că stilul vintage și industrial au câștigat vertiginos teren în domeniul amenajărilor de interior.De ce nu ma mira?Am de la ales intre un bec Edison sau unul GU ,mai ales ca primul este recomandat pentru veioze mici,cum am eu acasa.

 Becurile vintage sunt speciale prin design-ul pe care il au, filamentul fiind vizibil si avand diferite forme care aduc un plus de personalitate decorului.Sunt alegerea perfecta pentru un camin ca al meu,cald si plin de elemente vintage.Voua va plac aceste becuri?P.S Daca va intereseaza becurile vintage,le puteti gasi in magazinul SavElectro,la preturi foarte bune.

 Va pup!

12 gânduri despre &8222;Becurile vintage-un design deosebit pentru locuinta ta&8221;

Lasă un răspuns

