Review-Fond de ten Affinitone Maybelline

 

 De o saptamana folosesc zilnic acest fond de ten de la Maybelline.Este vorba despre celebrul Affinitone,despre care va spun sincer ca am auzit numai lucruri bune.De cateva luni  tot imi pusesem in gand sa mi-l cumpar,uite ca acum am avut ocaziaa,mai ales ca l-am prins la reducere in magazinul Kendra (redus la 27 lei de la 37 lei ) .

 Affinitone vine intr-un ambalaj dragut de plastic,cu un capac elegant cu aspect metalic gri.El are gramajul de 30 ml si este recomandat pentru toate tipurile de ten.Eu am tenul mixt si pot sa va spun ca rezista bine,o sa vad daca si in vara  va fi valabil acest lucru si atunci. Miroase ca un fond de ten clasic,nici urma de aroma de fructe sau altceva.Nu e deranjant deloc mirosul sau simplu.Consistenta sa este lichida,eu ma asteptam sa fie putin mai consistent..dar e ok si asa.La contactul cu pielea,textura sa devine usor pudrata si acopera bine imperfectiunile tenului.Acoperirea sa este medie.Se observa in poze,acolo am folosit doar putin fond de ten si zic ca face treaba buna.Se intinde frumos,un minus e faptul ca nu are factor de protectie solara…dar se rezolva repede cu crema mea BB Cien de la Lidl (macar la atat sa fie buna si ea-are spf 15 ) .

 Ambalajul nu are pompita,de aceea este un pic anevoioasa scoaterea produsului din recipient.A avut o folie de protectie,un alt plus pentru igiena consumatorului.Ma gandesc ca pe viitor vor reinventa ambalajul si ii vor aplica si o pompita practica.El este disponibil in mai multe nuante,eu am ales nuanta 18 Natural Rose,mi se pare ca mi se potriveste cel mai bine.

 In concluzie,imi place Affinitone de la Maybelline,acopera bine si ma ajuta sa arat impecabil toata ziua.Are un pret decent si chiar merita fiecare banut pentru calitatile sale.Daca va doriti un fond de ten cu un raport calitate/pret ok,vi-l recomand cu incredere.Voi ce parere aveti de el?L-ati incercat?

Va pup!

 

 

17793156_1719386818078515_2051488473_n17757991_1719386754745188_447228174_n17793416_1719386798078517_155591189_npizap.com14912432025431DSC00616

6 gânduri despre &8222;Review-Fond de ten Affinitone Maybelline&8221;

  1. Livia Rada zice:

    Merita incercat! Eu imi gasesc foarte greu unul care sa fie in ton cu pielea, ori e prea deschis, ori apar bronzata, ba imi usca pielea, ba arata parca as fi varuita. Chiar am sa imi iau unul daca tu spui ca e bun. Multumesc😘

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

