O femeie moderna apelează mereu la magazinul La Femme

rochie-de-ocazie-roz-scurta-clos-w2105-5

rochie-de-ocazie-roz-scurta-clos-w2105-5 (1)

 

 Ce repede trece timpul,parca era ieri cand am aflat minunata veste ca cea mai buna prietena a mea se va casatori!Imi amintesc ca m-a invitat in oras la o cafea buna si aromata,asa cum numai in localul respectiv se prepara.Ne asezam frumos la masa,comandam si incepem sa sporavaim de ale noastre..La un moment dat,Anca,prietena mea,face o pauza mai lunga.M-am gandit imediat ca a patit ceva,parea pusa pe ganduri de-a binelea.O intreb ce s-a intamplat.Ea,un pic emotionata  imi spune ca a acceptat sa devina sotia lui Matei,iubitul sau.Stiam ca erau de cativa ani impreuna,de aceea supriza n-a fost chiar asa de mare.Am felicitat-o din inima,se meritau unul pe altul,doi frumosi ingerasi.

 Ce amintiri…parca acum am aflat vestea cea buna.Acum sunt pe fotoliul meu preferat cu laptopul in brate, cautand rochia perfecta pentru nunta lor.Nu-mi dau seama cum trece timpul asa de repede..dar stiu sigur ca ma prinde la fel ca intotdeauna:nepregatita.Ca orice femeie,chiar daca as avea zece sifoniere pline ochi cu haine,fiti siguri ca tot m-as vaita ca nu am destule :)) .Culmea,nu?Nunta va fi undeva pe la inceputul verii,asa ca ma axez pe rochii de ocazie de vara,colorate si de materiale calitative.Intotdeauna mi-a placut sa am cateva rochii bune,nu o suta  de calitate slaba.La nunta aceasta vreau sa radiez,de aceea am nevoie de rochia perfecta!Intru frumusel pe Sfantul Google si caut,si iar caut….Dupa un timp eram un pic dezamagita,fie gaseam o rochie draguta dar extrem de scumpa,fie o rochie placuta,dar dintr-un material horror…Insa nu renunt eu asa de usor.Stiam de la Anca de site-ul La Femme,ea mereu isi comanda chestii interesante si de calitate foarte buna.Chiar acum o saptamana am intrebat-o de unde si-a cumparat bluza de pe ea,foarte misto de altfel.Si materialul era bumbac,moale,mi-a placut la nebunie!Mi-a spus ca de pe La Femme,a avut si o reducere si a profitat de ea.Bine a facut!Bluzita ii venea ca turnata,o avantaja perfect.Mi-a mai aratat si alte bluze elegante de seara,la fel de frumoase si calitative.

 M-a convins sa-mi caut si eu pe acelasi site rochia de nunta.Am intrat si am vazut o multime de modele de rochii de zi,seara,office,de fapt tot ce iubeste o femeie .Ochii mei au ramas la o rochita roz cu imprimeuri vii,absolut superba!O puteti admira si voi in pozele de mai sus.Materialul este made in France,se vede clar ca este o rochie de calitate.Am prins-o si la reducere frumoasa,asa ca mi-am luat-o pe loc.Va veni prin curier in cateva zile,abia astept sa o probez!Sunt convinsa ca imi va veni ca o manusa.Va invit si pe voi sa vizitati site-ul La Femme,mai ales ca vine sezonul cald si aveti nevoie de o schimbare in garderoba.Fiti convinse ca veti gasi multe hainute pe placul vostru,la preturi foarte bune!

Vă pup!

2 gânduri despre &8222;O femeie moderna apelează mereu la magazinul La Femme&8221;

Lasă un răspuns

