Jurnalul fericirii:masajul erotic

MonAmour_Pictures_SetSalon_23_resize
  Cum credeti ca s-ar incheia perfect o zi stresanta la birou?Cu o cana ferbinte de ceai,cu un flm bun sau mai bine cu o sedinta placuta de masaj erotic?Da,ati citit bine:masajul erotic reprezinta intotdeauna solutia ideală,o modalitate perfecta de a ne relaxa intr-un mod mai mult decat accesibil. Desi in Romania poate fi considerat inca un subiect tabu,o simpla sedință de masaj erotic ne poate oferit energie,vitalitate si mai multa incredere in noi.Masajul erotic este in sine o tehnica de relaxare folosita de sute de ani,apreciata pe zi ce trece mai mult. Vreau sa va marturisesc ca acest articol este dedicat atat barbatilor,cat si femeilor.Știu ca multe dintre voi ati simtit indeaproape curiozitatea fireasca a partenerilor vostri in momentul cand treceati impreuna pe langa un salon de masaj.
 Aceeasi curiozitate o avem si noi,femeile, insa ,va dati seama ce se petrece in mintea barbatilor…cand vine vorba de subiectul acesta intim.Efectul este devastator.Multi dintre ei prefera sa frecventeze un astfel de loc pe ascuns,singur sau impreuna cu prietenii săi.E vorba despre fructul interzis,despre aventura,curiozitate,de senzatia de a păși pe taramuri inca neexplorate.Dar,de ce n-ati fi voi,femeilor,cu un pas inaintea barbatilor vostri?  Organizati-le o surpriza unica,neasteptata:o sedinta de masaj erotic de calitate.La prima vedere, propunerea mea poate parea putin ciudata,dar daca va ganditi mai bine,stiti ca am dreptate.Preferati sa mearga pe furiș intr-un loc dubios,fara sa stiti ca totul este in regula si fara probleme?Cred ca nu.Este de preferat ca locul pentru masaj erotic București sa fie ales chiar de voi,jumatatile lor.In acest fel veti fi linistite si stapane pe situatie. Sa stiti ca eu vorbeam acum o saptamana cu o buna prietena chiar pe tema dezabatuta in acest articol,adica despre masajul erotic.Eram curioasa,dar nu indrazneam sa o intreb direct despre parerea ei in legatura cu un ,,cadou,, mai neconventional cum e o sedinta de masaj erotic.Spre surpriza mea,mi-a marturisit ca nu e prima oara cand isi surprinde sotul cu un ,,cadou,, de acest fel.Chiar el i-a marturisit ca totule a fost ok,simtindu-se perfect.Mi-a mai spus ca a incercat masajul erotic pentru cupluri,unde s-au simtit in al noualea cer.Eu ,sincera sa fiu,nu am mai auzit de un astfel tip de masaj pentru cupluri,dar sunt curioasa de ce presupune el cu adevarat. Am inceput sa ma gandesc serios si eu la o astfel de surpriza pentru iubitul meu,sunt sigura ca va fi extrem de incantat.
 Masajul erotic este o fantezie frumoasa,accesibila oricui.Un strop de condiment in viata decuplu n-a stricat niciodata nimanui,nu credeti?Incercati-l si voi,nu veti regreta.
MonAmour_Pictures_SetSalon_001
2 gânduri despre &8222;Jurnalul fericirii:masajul erotic&8221;

Lasă un răspuns

