Aparate geometrie roți oferte

rhm-a800-600x650

  •  Cand m-am hotarat sa cumpar un aparat geometrie roți 3D am incercat sa cercetez piata foarte bine, sa vad ce stand geometrie direcțe roți 3D s-ar potrivi mai bine pentru nevoile service-ului meu, si bineinteles care dintre firmele ce produc astfel de echipamente au preturi care sa -si satisfaca bugetul meu.Asa am ajuns sa cunosc cat mai bine produsele facute de Reihmann,si am inceput sa ma documentez despre aparatele geometrice roti 3D care din cate am auzit inițal dar si din cate pareri am avut sunt niste produse excepționale.Am aflat ca un aparat geometrie roti 3D are o precizie de masurare de 1 grad ceea ce va garanta service-ului care are un astfel de aparat o reputație impecabila dar care va atrage bineinteles cat mai multi clienti.Aparatul geometrie roti 3D are o tehnologie inedita de verifcare a calibrarii si totodata foarte rapida, de asemenea camerele Sony prezente au o rezoluție numai de 13 000.000 pixeli ceea ce ofera o focusare cat mai mare dar ajuta si la precizia de masurare.Dupa ce am cercetat cat de mult am putut piata caracteristica acestor standuri de geometrie roti 3D m-am decis intr-un final sa fac o achiziție la care am beneficiat si de un discount cat de cat substantial fata de preturile de Germania.Dupa o perioada de folosire mi-am dat seama de faptul ca toți clienții mei ale caror masini fusesera verificate de aparatul de geometrie erau foarte multumiți, ba mai mult mi-au trimis si mai multi clienți care veneau nemultumiți de la alte service-uri din cauza reglarii unghiului de fuga.
     Am fost multumit de aparatul de geometrie, dar si mai mult de furnizorul de la care il achiziționasem, furnizor recomandat si de mine la alți colaboratori din branșă.
Un gând despre &8222;Aparate geometrie roți oferte&8221;

Lasă un răspuns

