În luna dragostei ai cadoul perfect parfumat de la Aromeonline

anti-valentines-day-quotes31

15032730_546880082187134_2987835771508557190_n

 

 Furnicaturi pe șira spinării,dureri de stomac,probleme cu respiratia,puls accelerat…Nu,nu sunt simptomele vreunei afectiuni grave,ci semnele primilor fiori de iubire…Fiindca suntem in luna februarie,luna declarațiilor de amor,a felicitărilor si a cadourilor parfumate,a inimioarelor,e interesant sa stim ca traim,ca ne bucuram cu adevarat de viata,de iubirea necondiționata a partenerilor nostri.

 Nu e nevoie să evoluam pe o scena de teatru ca dragostea noastra sa fie demonstrata,sa fim apreciate la justa noastra valoare de femei indragostite.Putem săă descoperim singure stralucirea launtrica si sa o facem vizibilă.O femeie intră intr-o incapere.Nu se distinge prin toaleta super eleganta,nu arata tocmai ca un top-model,insa toata lumea ii remarca apariția.Dupa cateva momente,ea simte privirile celorlalti atintite asupra sa,zambeste,intreaba si asculta-perfect degajată.Oare ce o face asa deosebita?Raspunsul este simplu,aparent banal:parfumul său.Numai un parfum de calitate poate face minuni.Fie ca ne aflam la o petrecere sau numai acasa,alaturi de barbatul iubit.Un parfum bun ne face greu de uitat,dar mereu in mintea lumii.Putem exersa efectul evident al unui parfum,putem jongla cu aromele,esentele sale puternice.Dar de ce acest lucru nu poate fi valabil si pentru un barbat?Intotdeauna mi-au placut cei cu un parfum fin,distins,provocator..

 Anul acesta,de Ziua Indragostitilot, vreau sa-i fac o surpriza parfumata iubitului mei…asa ma pot bucura zilnic de mirosul persistent si masculin al unui parfum ales chiar de mine.Sa-l adulmec,sa-l sarut…sa mi se impregneze in piele..sa nu-l uit nicicand.O nebunie parfumata poate face adevarate minuni.Vorbesc serios.In trecut,curtezanele apreciate foloseau ca truc un parfum misterios,care innebunea orice barbat.Puterea unui parfum este aceeasi si in zilele noastre.Dupa ani de zile imi amintesc de o persoana numai prin prisma mirosului parfumului sau.De exemplu,primul meu iubit obisnuia sa-si dea cu un parfum cu esent dominata de mosc si scortisoara.Mereu cand simt aceasta aroma,gandul ma duce instantaneu la el,involuntar.Si eu nu l-am mai vazut de peste 10 ani de zile..deci va dati seama ce inseamna un parfum,cate poate face..numai prin simpla sa prezență.

 Insă,sa revin la cadoul meu pentru al meu iubit.M-am gandit la parfumul Fahrenheit de Christian Dior in varianta de 100 ml.Stiu cum miroase,am avut o mostra primita acum ceva timp,mi-a placut la nebunie!Christian Dior Fahrenheit este un parfum senzual plin de contraste, special conceput pentru bărbatul care şi-a găsit armonia interioară. Parfumul combină perfect fragilitatea cu forţa şi bărbăţia cu delicateţea. Amestecul interesant de arome contrastante deschide poarta spre o lume bogată în emoţii şi în forţă spirituală.O nebunie masculina intr-o sticla colorata frumos.Pe mine m-a cucerit,sigur il va iubi si jumatatea mea.L-am gasit la un pret excelent pe site-ul  Aromeonline , in comparatie cu alte site-uri de profil ,este cea mai buna oferta.Aici gasesc si parfumuri pentru femei si testere.Testerele mi se par cele mai convenabile pentru ca ele contin parfumul original,dar la un pret la mic din cauza ca nu au ambalajele parfumului de pe piata.

  In concluzie,am ales cadoul pentru ziua speciala de 14 februarie,acum nu mai ramane decat sa astept si sa gasesc un ambalaj de cadou potrivit acestei ocazii.Vouă ca v-a atras atentia de pe site?Ce parfumuri va plac?

    Va pup!

 

 

10 gânduri despre &8222;În luna dragostei ai cadoul perfect parfumat de la Aromeonline&8221;

Lasă un răspuns

