Un cadou inedit de Ziua Indrăgostitilor!

 

 In fiecare an de Ziua Indragostitilor imi place sa-mi surprind iubitul cu ceva nou,inedit.Daca pana acum am apelat la cadourile clasice,de tipul canilor,tricourilor pline de inimioare sau ursuletior pufosi de pluș,acum m-am gandit la altceva.Imi doresc sa-l surprind de-a binelea si sa ramana durabil in timp.Ideea mea consta in transformarea pozelor cu noi,de la începutul relatiei noastre de acum 3 ani si pana in ziua de azi.Practic,vreau sa fac niste postere de diferite mărimi cu amintirile noastre.Mi s-a parut o idee geniala,mi-a venit in minte de acum cateva luni,mai devreme am vazut un spot asemanator pe Facebook.O domnisoara i-a facut o astfel de mega surpriza iubitului ei.Efectul a fost wow!

 Zis si facut,ideile mele erau bune,gata sa fie puse in practica intr-un timp scurt.Imi place sa stiu treaba facuta,sa nu ma prinda ajunul zilei speciale fara tot ce imi trebuie.Am tot cautat pe Google,aproape ca eram dezamagita.Nu am gasit nici un site care sa-mi ofere exact ce imi doream eu.Dar,cand vroiam sa renunt am gasit magazinul Urban Print.ro ,cheia succesului meu.Aici am gasit o gama variata de produse,de la stickere personalizate la cani sau carti de vizita personalizate.Si ideea de stickere mi s-a parut ok,dar am ramas la prima idee,cea cu postere.Zis si facut,am cautat in detaliu e site tot ceea ce ma interesa,preturi,oferte,transport si tot ceea ce putea sa-mi ofere pentru ca ideea mea sa capete contur.Am luat legatura cu stuff-ul si totul a inceput sa mearga ca pe roate.Personalul este extrem de amabil si flexibil,multumirea clientului este primordiala.Am primit si sugestii pentru ca micul meu proiect sa fie cu un impact maxim.Intr-un cuvant,am fost multumita de serviciile oferite de Urban Print.ro,posterele mele cu amintiri asteapta cuminti ziua de 14 februarie,sa-mi surprinda jumatatea si sa intregeasca tabloul iubirii adevărate.

 

 

poster-70-100-mockupposter-a2-mockup

11 gânduri despre &8222;Un cadou inedit de Ziua Indrăgostitilor!&8221;

  1. Mirela-Liliana Ion zice:

    Buna,ideea ta este super,sunt sigura de succesul acesteia,mai sunt 2 saptamani si ne vei povesti cum a iesit !!
    Adevarul este ca,cadourile de genul cani,perne in forma de inimoara sau animalute de plus au devenit ceva obisnuit,parca mi-as dori altceva !!Poate iti imprumut ideea !
    O luna februarie minunata si o zi reusita iti doresc !!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pusa-Raisa zice:

    Ai perfecta dreptate ,cu aceste cadouri personalizate nu ratezi niciodata. Sunt de efect,inedite si unice . Si eu de cativa ani fac acest lucru si cu unii prieten sau membri ai familiei . Daca ofer ceva mai costisitor ,ori nu nimeresc marimea,culoarea,modelul,asa ca ceva mai simplu si mai de efect ❤

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

