O schimbare completa de Revelion

 

vfgfxhgfhbfg

 In ultimul timp recunosc ca am devenit delasatoare,cu mine,ca femeie.In anii tineretii parca eram mai atenta,mai cocheta.Insa acum,de cand am copilul,sotul,totul a devenit mai complicat in viata mea.Ma simt ca in ,,O noapte furtunoasa,,a lui Caragiale,zi de zi.Parca timpul s-a micsorat,iar ziua nu mai are 24 h.As avea nevoie de o zi cu 48 h,ca sa-mi duc la bun sfarsit tot ce imi doresc.Stiu ca nu este posibil,asa ca m-am hotarat sa o las mai usor cu stresul.Este perioada frumoasa a sarbatorilor,vreau sa ma rasfat!Da!Am zis-o,si punct.Imi doresc o schimbare de look,ceva nou,care sa-mi surprinda pana si sotul.Ieri am trecut pe langa  1Dream Beauty Studio,un loc nestiut inca de mine.Dar,la cat m-am coafat eu in ultimii ani..nici nu ma mira ca nu sunt la curent cu noutatile.

 M-am hotarat sa intru,sa vad despre ce este vorba.In exterior locul arata extrem de modern si cochet.Inauntru,la fel.Totul este de o curatenie sclipitoare,iar personalul foarte amabil si atent la nevoile clientului.Aici poti opta pentru diverse servicii:de la vopsit,la manichiura.Eu am ales un vopsit degrade,vazusem cateva actrite de la Hollywood intr-o revista,vopsite asa si..mi-a placut la nebunie cum arata parul.Sofisticat si classy.Exact cum imi doresc sa fiu si eu.O femeie moderna,eleganta si chic.La final,m-am gandit sa ma si machiez,ca sa vad cum imi va sta de Revelion.Asa ca am optat si pentru un superb machiaj de seara.Ce culori si umbre,mi-a placut mult cum a iesit totul!Si pretul a fost foarte ok,raport calitate/pret bun.Sunt pregatita pentru marea seara dintre ani,mai trebuie sa-mi aleg doar rochia.De machiaj si coafura se vor ocupa cei de la 1Dream Beauty Studio,niste ajutoare de nadejde.Va recomand cu drag acest loc,sigur va veti indragosti de el!

Va pup!

13 gânduri despre &8222;O schimbare completa de Revelion&8221;

Lasă un răspuns

