Bratara fitness Smart Evolio X-Fit S-un ajutor ideal pentru sănătate

 

 bratara-fitness-evolio-xfit-s_1

   De cateva luni am inceput sa adopt un stil de viata mai sanatos,pentru ca incepusem sa ma ingras mult si ma simteam din ce in ce mai slabita.Medicul mi-a recomandat sa tin o dieta personalizata,dar sa fac si multă miscare.Niciodata nu am fost genul de femeie sportiva,dar de nevoie am inceput sa fac sală.Pentru prima dată.In primele zile m-am simtit ca peștele pe uscat,dar usor,usor,am inceput sa ma acomodez.Chiar a inceput sa-mi placa sa alerg pe bandă,sa ridic greutati sau sa-mi tonifiez intreg corpul.Fiind incepatoare,nu prea tineam cont de cate exercitii faceam,pentru mine totul era o aiureala totala,intr-un cuvant nu eram organizata.

   Antrenorul meu mi-a recomandat un gadget extrem de util tuturor celor care tin la silueta lor:bratara fitness.Cand am ajuns acasa am inceput sa ma documentez si de ce nu,sa mi achizitionez  o bratara fitness potrivita nevoilor mele.Am ajuns pe site-ul Evolio,de unde mi-am mai cumparat acum cateva luni si un smartphone.Fusesem multumita de produsele lor,dar si de amabilitatea personalului.Am intrat in sectiunea de bratari fitness si ochii mi-au ramas fixati la bratara fitness Smart Evolio X-Fit S . Este exact ce-mi doresc:eleganta si eficienta.Simpla si inovativa Evolio X-Fit S este o bratara fitness care are incorporat un senzor de miscare astfel incat iti poate numara cu usurinta pasii efectuati intr-o zi, distanta parcusa si numarul caloriilor arse. Evolio X-Fit S iti poate spune deasemenea cu exactitate cat si cum ai dormit. Mai mult atunci cand pierzi notiunea timpului si uiti sa te pui in miscare, X-Fit S isi reaminteste pentru tine si te avertizeaza in lgatura cu perioadele prelungite de inactivitate.Toate detaliile legate de activitatile fizice efectuate, le poti salva si gestiona din smartphone-ul tau cu ajutorul Aplicatiei X-Fit. Trebuie doar sa iti setezi obiectivele, pentru ca apoi sa le atingi cu bratara fitness Evolio X-Fit S.Cu Evolio X-Fit S imi voi putea urmari progresul activitatii fizice timp de 7 zile in mod continuu, fara ca bateria sa necesite reincarcare. Bratara fitness este compatibila cu versiuni mai noi de IOS 7 si Android 4.3, astfel ca imi va fi usor sa ma mentin conectata cu propriul smartphone.

  Cu o asa bratara imi va fi mai usor sa ma tin de sală,sa-mi vad progresele si sa ma bucur ca am reusit sa slabesc,fara complicatii!O recomand cu drag,vă va ajuta si pe voi sa fiti mai supli si mai increzatori in propriile forte.

32 de gânduri despre &8222;Bratara fitness Smart Evolio X-Fit S-un ajutor ideal pentru sănătate&8221;

  1. Violiv Rad ( Rada Livia) zice:

    Eu am o bratara FitBit si de cand o port sunt motivata sa fac mai multa miscare, chiar si exercitii fizice. Recomand tuturor sa isi ia o astfel de bratara. Poate nu este atat de performanta ca cea prezentata de tine, dar este foarte discreta si inteligenta.

    Apreciază

Lasă un răspuns

