Sunt într-adevar avantajoase apartamentele noi?

  •  nou
     Nu am foarte mult timp de cand cu ajutorul agentiei imobiliare NewConceptLiving am reusit sa imi gasesc un apartament asa cum mi-am dorit. Ma uitam de mult timp dupa apartamente noi Sibiu insa am tot amanat din diverse motive.Acum 5 luni insa mi-am spus ca e momentul sa renunt la a sta cu chirie.Am luat legatura cu cei de la cea mai serioasa agentie imobiliara Sibiu,NewConceptLiving si in 2 saptamani eram fericita posesoare a unui apartament nou. Inainte de a ma hotari daca sa iau sau nu in calcul oferta de apartamente noi Sibiu eram putin in dubii, deoarece multi spuneau ca nu se merita o astfel de investitie. In cele din urma am cantarit toate avantajele si dezavantajele si am ajuns la concluzia ca un apartament nou este cea mai buna solutie. Un prim mare avantaj al apartamentelor noi consta in faptul ca iti poti alege chiar tu finisajele. Eu mi-am ales faianta si gresia din baie si bucatarie, parchetul, etc. La un apartament vechi nu as fi avut niciodata aceasta posibilitate. Un alt avantaj al apartamentelor noi e faptul ca ele sunt construite din materiale rezistente, din materiale de cea mai buna calitate. Pentru mine acest aspect a fost si este foarte important. Siguranta blocului e un alt avantaj al blocurilor noi. Daca e vorba de un ansamblu rezidential accesul se face in siguranta si nu are voie sa intre oricine.  Blocurile noi sunt dotate cu interfon si camere de supraveghere,deci ma simt in siguranta. Locul de parcare e un alt avantaj de care eu m-am bucurat enorm. Ma simt confortabil stiind ca masina este in parcarea din fata blocului, ca nuare acces oricine la parcare si ca o pot vedea ori de cate ori imi doresc. Din punctul meu de vedere e foarte avantajos sa locuiesc intr-un bloc nou. Si nu sunt doar avantajele amintite mai sus, ci si altele pe care le poate spune oricand o persoana care face o astfel de alegere.
     Daca vrei si tu sa iti cumperi un apartament intr-un bloc nou, cauta sa iei legatura NewConceptLiving, o agentie imobiliara Sibiu care te va ajuta cu cea mai mare placere.
Lasă un răspuns

