Albumul de amintiri si o sticla de vin tradițional

 

rrrrrrComoara-Pivnitei.jpg

 

 Vacanta la mare,la munte,bunatatile facute in casă,rochite lucrate de mana,spectacole de teatru,de opera si balet.Multe carti citite impreuna…cate amintiri frumoase.Prima amintire:ajunul Craciunului,eu pe genunchii mamei,colinde,un brad frumos,miros de cozonaci.Aveam 3 ani:timpul a trecut repede,dar mama a fost prezenta in toate etapele vietii mele,cu o iubire imensa si cu o grijă nespusă.

  Scoala cu uniforma apretata,cu funda rosie la gat,profesorul de limba romana adus sa ne prea acasa…Zile si nopti de suferinta,mama in genunchi la pătuțul meu de copil,apoi iarasi scoala…Vacante la mare,la munte,dulciuri facute in casa…o multime de amintiri frumoase.Pe toate le- as repovesti cu mama la un pahar de vin bun,cum este cel de la Vincon.Anul acesta ,de sărbători ,pot face cadou vinuri cu tradiție de la Vincon, din gamele Comoara Pivniței și Oenoteca.Este o veste buna,mai ales ca sunt o persoana care apreciaza calitatea unui lucru,nu cantitatea.Am servi la masa sfantă de Crăciun un pahar de vin rosu,tare si parfumat.Am depana amintiri frumoase,despre cei dragi noua,pățanii haioase si am umple masa cu poze vechi,atinse de galbeneala vremii si de praf.Culorile vesele pălesc,lasand locul griului,pamantului.Bunica ne păraseste ,apoi tata..Insă mama ramane cu mine-iar anul acesta implineste o vârsta pentru care ii multumesc lui Dumnezeu.

 Cel de Sus mi-a lasat-o pe mama,partenerea mea de plimbari,cumparaturi,teatru,biserica…de lucruri frumoase.Prietena mea cu care savurez un pahar de vin ,cu care impart un gand,o indoială,o bucurie.La multi ani,mama mea iubită!Implinesti o varsta respectabila si esti un dar de la Dumnezeu!

Un gând despre &8222;Albumul de amintiri si o sticla de vin tradițional&8221;

  1. Daniela Gabriela Ionescu zice:

    Un lucru stim sigur despre vinuri: aduc oamenii impreuna. Ne insoteste de la nastere pana la moarte. Vinul bun este si mai bun daca il imparti cu prietenii adevarati, cu oameni frumosi.

    Apreciază

Lasă un răspuns

