Profita de un Black Friday pe alese cu ZorileStore.ro

2_555837_01_1437390852

  Intr-un articol anterior v-am povestit ca vreau sa-mi achizitionez mai multe produse de imbracaminte si incaltaminte pentru ca vine perioada de Black Friday.Pe ZorileStore.ro gasim  începand cu data de  18 noiembrie,o multime de reduceri de până la 60%.Mereu mi-a placut acest magazin pentru ca trateaza cu seriozitate si atentie clientii.De aici mi-am mai achizitionat cateva tricouri,adidasi si o geanta.Poate par preturile piperate,insa pentru ceva de calitate,merita.Asa ca m-am uitat prin sifonier si am constatat ca nu mai am pluovare,oricum nimic care sa-mi mai placa.Am intrat repede pe ZorileStore.ro sa caut ceea ce-mi trebuie.M-am oprit la un pluovar negru,cu nasturei.Negrul se potriveste la orice,asa ca trebuie sa il am!Puloverul pentru femei Original Hooded Knit de la Puma este simplu de asortat si comod, potrivit in orice moment al zilei. Acesta este confectionat 77% din bumbac, 20% din poliamida si 3% din elasten, combinatie de materiale de calitate, ce previne iritatiile pielii, permite corpului sa respire si va ofera lejeritatea si confortul de care aveti nevoie. Modelul cu perforatii si dungi va ofera un aspect placut si va scoate in evidenta in orice situatie iar logo-ul Puma va asigura de calitatea si originalitatea produsului. Pentru femeile ce prefera calitatea, Puma a fabricat puloverul Originals Hooded Knit.

 Eu am probleme cu materialele hainelor,imediat ma inrosesc si imi provoaca reactii alergice.Sunt adepta calitatii,nu cantitatii,de aceea va sfatuiesc si pe voi sa dati un ban in plus pe ceva de calitate,care sa rezistente in timp la spalare si calcare.

5 gânduri despre &8222;Profita de un Black Friday pe alese cu ZorileStore.ro&8221;

Lasă un răspuns

