Incaltaminte de la Zorile Store de Black Friday

2_169_0a_1477455516

  Daca e sa ne luam dupa vremea de afara,deja putem spune ca simtim miros de iarna.E frig,ploaia nu ne da pace si nu avem altceva de facut decat sa stam in casa,la caldura.Nu stiu voi,dar eu deja am inceput sa fac o lista cu tot ceea ce imi trebuie pentru sezonul rece:ghetute,pluovare,paltoane si multe altele.O fata care se respecta niciodata nu poate spune ca are destule articole de incaltaminte sau imbracaminte in garderoba,nu?

 Si pentru ca am cateva magazine on-line speciale,unde am facut comenzi des si am fost multumita,de data aceasta am ales sa intru pe ZorileStore.ro .Intitulată „Eclipsa de prețuri”, campania de Black Friday din acest an începe pe 18 noiembrie și va aduce reduceri de până la 60% la toate categoriile de produse de pe site.Am pus ochii pe o pereche absolut superba de ghete TIMBERLAND,din piele intoarsa si captuseala textila.Sa ma duc in vacanta cu ele si in Laponia,pun pariu ca nu as avea probleme cu frigul.Imi plac enorm,par comode si au desgin special,diferit de ceea ce am vazut la alte ghete.Cat despre marimi,gasiti de la 36 si pana la 39,adica aveti de unde alege.Uneori am probleme cu marimea la incaltamine pentru ca port 36,un numar mic,dar pe Zorile Store am gasit mereu ceea ce mi-am dorit,chiar pe numarul meu.

 E pacat sa nu profitam de Black Friday-ul de anul acesta,dar atentie!Nu va garantez ca va puteti opri la o singura pereche de ghete,asa de frumoase sunt!

7 gânduri despre &8222;Incaltaminte de la Zorile Store de Black Friday&8221;

Lasă un răspuns

