Review-Fond de ten Avon Extra Lasting

 Acum cateva zile mi-am cumparat fondul de ten Avon Extra Lasting, la insistentele unei prietene.Ea a fost multumita de el,asa ca am zis sa -l incerc si eu,mai ales ca nu costa mult,il gaseam mai mereu la oferta in brosura.Zis si facut,nuanta aleasa de mine a fost Natural Beige.Initial,mi-a fost un pic teama ca ca este inchisa pentru tenul meu,dar e ok.Se adapteaza si arata foarte frumos pe piele.In descrierea acestui fond de ten citisem ceva de un factor de protectie 12,dar pe ambalaj nu scrie nimic de asa ceva.

 Cantitatea este una normala,ca a altor fonduri de ten,adica de 30 ml.Ambalajul mi se pare foarte practic,cu pompita.Pot scoate cat produs doresc,fara sa fac deloc risipa.Textura sa este cremoasa,se intinde bine si intra repede in piele.Se adapteaza nuantei tenului,in poze se observa clar diferenta.Si nu am pus decat o cantitate mica,un singur strat.Are o putere buna de acoperire,a rezistat pe tenul meu mixt undeva la 6-7 ore,fara pudra.Mirosul este inexistent,eu cel putin nu l-am sesizat.Deci inca un plus pentru el.M-a costat 19,99 lei,redus de undeva de la 45 lei,daca tin bine minte pretul din ultimul catalog.In comparatie cu alte fonduri de ten mai scumpe,va spun sincer ca acesta mi se pare mai de calitate.Am avut si altele de la Avon,dar acesta este printre primele locuri,si nu-l am decat de cateva zile.

 In brosura se gaseste in cinci nuante frumoase,perfecte pentru orice tip de ten.Nu stiu cum se poarta pe un ten mai uscat,dar cred ca rezista si acolo.Il recomand pentru ca are ambalajul  practic,pretul este mai mult decat ok si acopera bine imperfectiunile,lasand tenul luminos si frumos.Voi l-ati incercat?Cum vi se pare?

Pupici!

 

 

 

 

DSC00227DSC00229DSC00231DSC00234

Inainte

DSC00238

Dupa

DSC00239DSC00240DSC00242DSC00246

5 gânduri despre &8222;Review-Fond de ten Avon Extra Lasting&8221;

Lasă un răspuns

