Comanda noua cu produse Avon

DSC00216DSC00213DSC00214DSC00215DSC00218DSC00219DSC00220DSC00221DSC00215

 

 M-am hotarat sa-mi comand sambata seara cateva produse Avon pentru ca nu mai aveam nici fond de ten,parfum si alte lucrurifara de care nu poate sta o femeie.Am mai comandat o data pe site-ul avon-shop.ro ,asa ca am facut-o si a doua oara.Stiu ca sunt seriosi,prompti si mai ofera si mici cadouri.Acum am primit ca bonus,o mostra dintr-un parfum nou si o mostra de lotiune de corp,tot dintr-un sortiment nou,bineinteles.

 Prin urmare,am facut comanda sambata seara,iar azi, miercuri, mi-a sosit.A ajuns cu ajutorul celor de la Cargus,in stare perfecta.Totul a fost ambalat bine,sa nu se sparga sau sa curga,cum am patit cu alte firme de cosmetice.Mi-am comandat un set de 5 produse la pretul de 29,99 lei,un parfum Far Away Gold la 39,99 lei,un gel pentru zona intima fara parfum,un fond de ten persistent la 19,99 lei si..cam atat.Pentru 8 produse,plus cele 2 mostre,am dat 100,96 de lei( transportul este gratuit prin curier la o comanda de minim 100 lei ).Vreau sa va spun ca parfumul l-am luat pentru prima data.Am mai avut in varianta Far Away Clasic,dar acesta miroase parca si mai bine ca acela.Sunt curioasa de cat va persista.Crema de maini din setul celor 5 miroase delicios,hraneste pielea si o lasa palcut parfumata.O sa revin cu un articol viitor cu pareri despre fondul de ten rezistent.O sa vad eu daca e chiar rezistent sau numai reclama e de el .Voi v-ati luat produse Avon in ultimul timp?Daca da,ce anume?

Va pup,o seara frumoasa!

4 gânduri despre &8222;Comanda noua cu produse Avon&8221;

Lasă un răspuns

