Flanco testeaza viteza de reactie SuportClientiNonstop

 

 

 Buna dragii mei,astazi scriu un articol util pentru multi dintre voi.Este vorba despre magazinul Flanco si despre viteza de reactie a suportului de clienti deschis non stop.Am sunat la #suportclientinonstop (nr de telefon :037.447.71.00 sau 021.203.81.70) si dupa cronometrul meu a durat putin peste 40 de secunde pana mi-a raspuns un operator de serviciu.Si pentru mine,dar si pentru voi,conteaza extrem de mult ca raspunsul sa fie prompt si cat mai rapid.Concluzia mea este ca la Flanco treaba sta bine la acest capitol,dar se poate si mai bine.

  #Flanco testează viteza de reacție a serviciului de asistență telefonică a suportului clienti nonstop și contribuie la scăderea timpului de preluare a apelurilor.Este un lucru demn de aprecieri pentru ca vrea ca noi,clientii,sa avem cat mai mult confort si sa aflam informatii pretioase intr-un timp cat mai scurt.Voi ce experiente ati avut cu serviciul suport clienti de la Flanco?Ati aflat ce doreati sau ati asteptat minute in sir?

Un gând despre &8222;Flanco testeaza viteza de reactie SuportClientiNonstop&8221;

Lasă un răspuns

