Review-Masca antirid pentru fermitate cu Q10

13814666_1443623922321474_1351933648_n13884292_1443623932321473_216193041_n13866961_1443623945654805_674872590_n

 

 Am ramas saptamana trecuta fara o masca buna de fata,asa ca am plecat la cumparaturi.M-am oprit la Kaufland  pentru mai multe lucruri de cumparat.La raionul cosmetice mi-a atras atentia masca cu Q10 pentru fermitate de la K-Classic,adica de la marca proprie Kaufland.

 Am mai cumparat produse diverse din gama aceasta,asa ca aveam incredere.Am pus masca in cos,si am plecat acasa.M-a costat in jur de 3 lei,reducere de la 5 lei.Pentru gramajul ei de 2×8 ml ,mi se pare ok.Alte masti de tipul ei costa 15-20 de lei.Nu sunt genul care sa vaneze chilipiruri,pentru ca de multe ori sunt de proasta calitate,dar gama Classic m-a convins ca are produse bune,la preturi decente.

 Masca este recomandata dupa varsta de 30 ani si se recomanda sa fie folosita cu regularitate,pentru efecte maxime.Contine unt de shea si ulei de migdale.Restul ingredientelor se observa in poze.Mirosul este asemanator cu cremelor Nivea,textura este cremoasa,de culoare alba.Chiar daca ambalajul este creat special pentru 2 utilizari,eu o folosesc de mai multe ori.Mi se pare prea multa crema pe ten pentru o folosire.Bun,deci crema se aplica,pe tenul curat,demachiat,si se lasa 10-15 minute.Dupa acest timp,daca a mai ramas surplus pe piele fie se maseaza pana la absorbtia completa,fie se sterge usor.Eu am masat-o usor,pentru a intra mai bine in piele.Primele impresii au fost ca hraneste intr-adevarul pielea,nu este lipicioasa si nu lasa urme de grasime.Mirosul este ok,nimic deosebit sau ciudat.Ambalajul este de calitate,un soi de aluminiu moale,se poate prinde cu un cleste mic pana la urmatoarea utilizare.Am mai vazut si alte tipuri de masca,din aceeasi gama.

 O folosesc de 7 zile si imi lasa tenul catifelat iar ridurile usoare de expresie s-au diminuat.Sunt curioasa de efectele sale dupa 1-2 luni.O recomand,este o masca buna,chiar daca nu este un brand renumit,cum vedem mereu in reclamele de la Tv.Voi ati folosit vreodata aceasta masca?Ce parere aveti?

Pupici!

2 gânduri despre &8222;Review-Masca antirid pentru fermitate cu Q10&8221;

  1. nicoleta zice:

    sa stii ca mai facut curoasa ,si eu am folosit prodese destule de la marca K-clasi de la alimente pana la detergenti, nu fost foarte antenta pe la masti de fata pentru ca toate promit multe la un pretprea mare si sincer parca totusi ,nu au efectele pentru care se lauda .Dar am sa incer mai ales ca eu am Kauflandul la fix 8 minute de mers pe jos de mine .Am sa o incerc si eu !multumesc pentru pont!si da si eu cred tot asa in multe produse monstre chestii la plic este o cantitate prea mare pentru doar o folosire sau 2 , cred ca toate facem la fel folosim de 3 4 ori 🙂 nu ca doar suntem femei si suntem econoame !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

