O copilarie fericita si Nisipul Kinetic

 

  Cand imi amintesc de copilarie parca ma apuca o nostalgie,un dor nebun de anii aceia lipsiti de griji si probleme.Imi amintesc de dragii mei bunici,de vecinii nazdravani,de jucariile din acea perioada,de tot ce era pur si nevinovat.

  Ma uit la generatia tanara si parca nu traiesc o copilarie in adevaratul sens al cuvantului,inconjurati de tablete,lucruri artificiale si alte mici prostioare care incanta ochiul,dar nu si inima.Parintii lor nu cred ca realizeaza ca ceea ce am avut noi,cei peste 28-29 ani,este o copilarie intr-adevar adevarata,plina de bucurii si de lucruri pe care le vom pastra pentru totdeauna in inima.

 Imi amintesc de copilaria mea frumoasa,parintii mei ma rasfatau mereu,avema o multime de jucarii interesante,dar tin minte ca favorita mea era o papusa Barbie,o frumusete in miniatura.Am primit-o cadou la varsta de 8 ani,si acum o am in camera mea,pusa la loc de cinste.Mi-am dorit-o extrem de mult,avea niste hainute adorabile,plus alte schimburi,o puteam imbraca cum vroiam.Acest lucru ma facea fericita pe deplin,ma credeam o creatoare faimoasa de moda care imbraca manechinele silfide.Doamne,ce vremuri..petrceam ore intregi langa papusa mea Barbie,o vedeam ca pe o prietena mai mare,era ceva de nedescris.Am fost o norocoasa a sortii,am avut o copilarie frumoasa si plina de lucruri de neuitat.Pentru treaba asta le sunt recunoscatoare alor mei,dar si lui Dumnezeu.Mi-as dori ca toti copiii universului sa aibe macar jumatate din copilaria mea,ce bine ar fi daca ar deveni realitate dorinta mea.

 Dar,sa revin la generatia tanara,acum sunt alte jucarii la moda,dupa cum am spus mai sus.Mai vad si ceva din vechea generatie,jucarii imbunatatite si mai colorate.Un astfel de exemplu este  Nisipul Kinetic, un nisip de jucărie perfect pentru casa ta, care nu se usucă, nu se risipește, nu se lipește de mâini și nu murdărește, fiind 100% sigur și non-toxic. Mai multe detalii despre el găsești AICI . Nisipul Kinetic este una dintre cele mai cumpărate jucării din Statele Unite ale Americii, ajunsă de curând și în România.Mi se pare o jucarie deosebita,cei mici sigur o vor aprecia.Voi ce parere aveti de Nisipul Kinetic?

 

2 gânduri despre &8222;O copilarie fericita si Nisipul Kinetic&8221;

Lasă un răspuns

