Dragostea (re)vine cu Just4Girls.ro

 

 Cat de puternic trebuie sa fii sa-l poti schimba pe cel de langa tine fara sa te ratacesti tu insuti?Rostogolim destinele de la unul la altul,intr-un joc de disperare si de sacrificiu in care nimeni nu primeste nimic.

 Am fost Don Quijote si am ajuns Sancho Panza.Am luptat cu morile de vant ale tradarii altuia si am ajuns,eu insami,sa nu mai inteleg lupta cu uriasii a celui de langa mine.Si am inteles tarziu ca in iubire nu exista schimbare,poate doar o schimbare in vestimentatie.Spui ,,te iubesc,, si,daca stii sa dai noblete propriului cuvant,iubesti.Fara indoiala.Fara masura.

 Am vrut o schimbare.Am dat search pe Google si am gasit un site dragut,plin de obiecte vestimentare pentru femei care vor sa arate mai bine,mai frumoase.Sa straluceasca complet,simplu si natural.Pentru ca treceam printr-o perioada tensionata cu sotul meu,m-am gandit ca o lenjerie sexy va face mult bine si vom reveni  cei de dinainte,plini de pasiune si nebunie.Am avut de unde alege,din multimea de seturi sexy,chilotei sau body-uri rafinate.M-am oprit plina de speranta la body-ul de mai jos,dantelat pe rosu si negru.

body-ginger-black-anais-400x600

 Si am avut dreptate,detaliile mici chiar fac diferenta.Atunci cand iubesti,faci totul sa fie bine pentru amandoi.Orice femeie ar trebui sa aiba macar cateva seturi de lenjerie intima sexy,atragatoare si provocatoare.Un pic de condiment nu strica nimanui.Si pentru ca este sezonul estival,sotul meu mi-a facut o surpriza:vom merge cateva zile la mare.Trebuie sa arat perfect si sa fiu sexy.Tot pe Just4Girl.ro am gasit niste costume de baie foarte dragute si la preturi decente.Mi-a placut mult de tot acesta cu alb si negru,foarte versatil.Va sfatuiesc si pe voi sa nu uitati ca sunteti femei,ca sunteti frumoase si unice.O rochie noua,o lenjerie sexy sau un furou ademenitor nu vor face decat sa va apropie mai mult de barbatul drag vou,intrati pe Just4Girls si aruncati un ochi,sigur o sa va placa ceva.Mai ales ca e vara,e frumos,e soare!

costum-baie-shelby-nero-bianco-marko-400x600

 

 

 

22 de gânduri despre &8222;Dragostea (re)vine cu Just4Girls.ro&8221;

  1. Naty Mihaela zice:

    Ador aceasta firma ,au produse calitative si foarte atragatoare .Sunt o admiratoare a lenjeriei intime de calitate ,preferatele mele sunt body-stocking si costumele de baie

    Apreciază

Lasă un răspuns

