Am generator,am curent mereu!

 

 

 Stau in oras,la curte,intr-o zona destul de buna,dar asta nu inseamna ca nu am probleme cu panele dese de curent.In primele dati am zis ca se lucreaza la retea,s-o moderniza,dar nu trece saptamana si sa nu ramana intreaga familie fara curent cateva ore.Va dati seama ce inseamna acest lucru,mai ales vara:frigider dezghetat,aer conditionat ioc,aragazul electric intra in somaj si alte chestii de genul,deranjante.

 Vecinii de alaturi dispun de un generator mare si puternic care atunci cand pica curent se activeaza pe loc.Prima data mi s-a parut o fita,sincer sa fiu.Ia uite si la astia,mor daca stau fara curent o ora!Chiar asa disperati suntem fara tehnologie?Se cam pare ca da,pentru ca de curand m-am decis sa-mi achizitionez si eu un generator din multitudinea de generatoare pe diesel gasite pe piata.Si sa aibe un consum redus ,bineinteles.Nu numai ca voi scapa de grija lipsei de curent,dar mi se pare absolut necesare ca fiecare gospodarie sa aiba asa ceva.Ma gandesc cu infrigurare ca daca ar pica curentul iarna,am muri de frig.Centrala termica functioneaza ea pe gaz,dar si pe curent.In concluzie,investitia intr-un generator chiar merita.De acum inainte nu mai rad de vecini,stiau ei ce stiau de l-au achizitionat de cativa ani buni.Si eu ii priveam pe geam cu jind,aveau curent si eu nu..Puteau sa se uite la episodul din serialul favorit,eu ma uitam la tavan.Ce fraiera am fost! :))

  Pe voi va tenteaza ideea de a achizitiona un generator diesel?

 

7 gânduri despre &8222;Am generator,am curent mereu!&8221;

Lasă un răspuns

