Sa fiu sefa la Blogal Initiative,cum ar fi?

5-ani-de-blogalinitiative-554x800

 Blogal Initiative reprezinta o platforma descoperita acum cativa ani,de atunci scriu articole in campaniile organizate pe ea,oricand am timp.Ce mi-a placut aici a fost seriozitatea de care au dat dovada administratorii acestei pagini,dar si temele interesante alese pentru a crea o multime de articole.Am incercat sa scriu articole bune,chiar pe tema aleasa,uneori recunosc ca-mi parea rau ca nu am timp destul sa scriu cate articole as fi vrut.Blogal Initiative este menita tuturor bloggerilor,cu scopul de a participa la campanii prin care pot castiga premii,dar isi pot mari si audienta.

Pentru astazi tema este urmatoarea:Cum as proceda daca as fi pentru o zi sefa acestei platforme?Raspunsul e simplu,as organiza campanii care sa prezinte interes unui public vast,cu premii oferite garantat ,as alege teme potrivite pentru fiecare sezon,care sa prezinte interes atat pentru tineri,dar si pentru persoane mai in varsta ,si as imbunatati varianta pentru mobil.

  In rest,mi se pare o platforma simpla de folosit,nu mi-a dat niciodata multe batai de cap cand am folosit-o de pe laptop.Pe mobil mi se pare ca se misca un pic cam greu.Imi amintesc ca mi-a placut mult campania Danone cu iaurtul grecesc si aceea cu Salvati Copiii,unde toti bloggerii participanti au primit diplome de merit.Si acum am diploma,e pusa bine in camera mea.

 As mai opta si pentru implicare in campanii scoiale,menite sa ajute pe cei defavorizati de soarta,un mic ajutor nu strica niciodata.Si sa nu fie numa de Craciun si Paste,cum se intampla de obicei.

  Vreau sa urez la multi ani ,mult succes si multeeee campanii interesante platformei Blogal Initiative,sunt sigura ca se va transforma in ceva mai mare si mai frumos!

Pupici!

Lasă un răspuns

