Cherry Banana si marea racoreala

 

 Despre ceai se pot spune o multime de povesti interesante si gustoase,deopotriva.Eu iubesc ceaiul de cand ma stiu,cafea nu beau decat rar.Imi place sa-i simt aroma delicioasa,fructele gustoase si aromate,totul in numai o ceasca colorata.Ceaiul reprezinta un simbol in istorie,pentru el s-au dus lupte,certuri si perioade de prohibitie.

 Dar,in zilele noastre am observat ca incepe din nou sa fi apreciat la adevarata sa valoare.O ceasca buna de ceai nu numai ca ne hidrateaza,dar ne intareste sistemul imunitar si ne da portia zilnica de antioxodanti.Recent,am cautat site-uri noi care comercializeaza ceaiuri,ma saturasem de ceea ce era deja de ceva timp pe piata.Ma rugase si fratele mele sa fac acest lucru,era si el in cautare de magazine on line cu ceaiuri si alte chestii de genul.Fratele mele are o mica terasa in orasul nostru,extrem de cocheta.Am observat ca  in sezonul rece se cauta anumite arome,mai intense,de tipul anasonului,scortisoarei,iar in sezonul cald clientii vor arome racoroase,de menta,pepene,papaya,mar si menta.

 Ma pun pe treaba,dau search pe Google si caut,si tot caut.Trecusera aproape o ora si inca nu gasisem ceva interesant,sa-mi atraga atentia.Site-uri sunt o multime,dar nu aveau acel ceva cautat de mine.Cand am vrut sa inchid pagina,ceva mi-a atras pana la urma atentia.Era vorba despre un articol despre Arta Ceaiului ,un site  nascut din dorinta de a impartasi entuziasmul si pasiunea  pentru ceai si accesorii cu cat mai multi iubitori de ceai.

 Pe site-ul Arta Ceaiului veti descoperi o gama variata de ceaiuri, astfel incat dumneavoastra sa va bucurati de aceasta bautura minunata cu gust delicios si numeroase  beneficii pentru sanatate. Nu uitati ca medicina traditionala chineza foloseste ceaiul de mii de ani. Acesta a fost utilizat de-a lungul timpului fie ca si stimulant, fie pentru imbunatatirea sanatatii inimii, fie pentru reglarea nivelului de zahar din sange si nu in ultimul rand pentru imbunatatirea proceselor mentale.

Asadar, fie ca sunteti un cunoscator al ceaiurilor infuzie, fie ca vreti sa incercati ceva nou sau pur si simplu sunteti in cautarea unui cadou, pe Arta Ceaiului veti gasi ceea ce cautati. Ceaiurile pe care le comercializeaza sunt produse intr-o fabrica moderna, localizata in Germania, ce dispune de echipamente si fluxuri tehnologice de ultima generatie, astfel incat sa se garanteze pastrarea proprietatilor si aromelor ceaiurilor pe durata intregului lant de productie.

Amestecurile de plante si fructe denumite generic “Tea Melange” sunt creatia unor degustatori de ceai ce au in spate experienta multor ani in domeniu. Acestia selecteaza doar ceaiuri si ingrediente de cea mai buna calitate ce provin din zone selectionate ca Japonia, China, India sau Africa, astfel incat rezultatul sa fie pe masura asteptarilor noastre.

De asemenea, pe site-ul Arta Ceaiului veti descoperi si o gamă larga de accesorii, inclusiv cutii metalice elegante, seturi de ceai Tea For One, ceainice cu design modern sau clasic si multe alte accesorii deosebite ce va vor ajuta sa va creati un ritual propriu de servire a ceaiului.

 Mie mi-a atras atentia ceaiul Cherry-Banana,o combinatie perfecta de  stafide, hibiscus, papaya, bucăți de banane confiate (min. 15%), arome, cireșe (min. 1%).Mi se pare ceaiul ideal pentru vara,dulce-acrisor care ma racoreste la orice ora din zi.Cred ca si prietenii mei ar fi foarte incantati sa guste din el,abia astept sa le vad reactia.Voua ce tipuri de ceai v-au atras atentia?

cherry-banana

Pupici!

 

3 gânduri despre &8222;Cherry Banana si marea racoreala&8221;

Lasă un răspuns

