Bijuteriile sufletului meu

 Calendarul sentimentelor noastre nu depinde numai de intamplarile pe care le traim.Primavara,vara,toamna si iarna trezesc in noi nenumarate emotii si amintiri.Cine le stie sorgintea se descurca mai usor in hăsisul lor.

  Pentru majoritatea oamenilor,vara este perioada de maxima vitalitate de peste an.Lumea exulta de energie si viata seamana cu o rochie usoara,de voal.Dara vara care vine este si anotimpul maxim de desfasurare al perioadei nuntilor,botezurilor si a cumetriilor.Mereu am avut o problema in alegerea accesoriilor.Cand vine vorba de rochie,ma descurc perfect,dar la accesorii….mi-a fost teama sa nu aleg ceva aiurea,fara gust.De aceea stau cu frica in san,oare colierul acela se potriveste cu nuanta rochiei,sau cerceii se potrivesc cu coafura?Detallile conteaza,iar eu imi doresc sa arat ca scoasa din cutie.

 Nu ma multumesc nici ajutorul oferit de mama sau de prietenele mele,isi dau cu parerea,dar parca nu as avea nici in ele incredere toatala.In anii trecuti cine credeti ca a ales pana la urma bijuteriile pentru ocazii?EU,bineinteles!Am facut ce am facut,dar pana la urma am ales ceva potrivit cu tinuta din acea perioada.In iunie sunt invitata la nunta varului meu,din start intervine vesnica problema a alesului aceesoriilor?Ce sa fac???Mai ales ca am o rochie deosebita si pretentioasa,nu se potriveste orice gablont la ea.Eu sunt o mare iubitoare a bijuteriilor de argint,asa ca e musai sa-mi cumpar un set de argint,sau ceva separat,dar care sa se potriveasca intre ele.

  Rascolesc toate site-urile cu Bijuterii Online,dar gasesc numai preturi mari si modele aiurite,deloc pe gustul meu.Sunt genul de femeie careia ii plac lucurile simple,dar de efect.Nu vreau zorzoane,artificii de genul acesta.Imi doresc bijuterii frumoase si finute.Intr-un final,dupa multe cautari fara a-mi atinge scopul,dau click din curiozirare pe un banner promotional cu site-ul OnlineBijoux.Numele imi suna putin cunoscut,e posibil sa-l fi auzit pomenit de vreo prietena de-a mea,nu retin sigur.Intru repede,dau o tura prin magazinul virtual si am ramas placut surprinsa gama variata de bijuterii,dar mai ales de preturile mici!In caz ca tot cauti cadoul perfect,OnlineBijoux ti-a pregatit sute de bijuterii, grupate in functie de bugetul alocat pentru cumparaturi!Mi se pare un mare plus sa poti cauta pe site ce vrei,in functie de cati bani ai.Va spun sincer ca am vazut si cercei de argint la 11 lei ,inele argint la 15 lei,deci sunt preturi mai mult decat decente pentru oricine.Am cautat si am gasit aici ce vreau,accesoriile perfecte pentru vestimentatia mea de gala.O bratara de argint,pur si simplu superba,un colier interesant din argint cu model italian si zirconiu si un inel care se asorteaza cu restul accesoriilor.6226O41506465O3336415O971

    Ce spuneti de alegerile mele,va plac?Eu spun ca sunt de vis,absolut perfecte!Va sfatuiesc sa intrati si voi pe acest site,sunt convinsa ca o sa va placa cel putin cateva bijuterii.Eu ma gandesc si la cateva posibile cadouri pentru apropiati,e clar ca am de unde alege,in functie de suma alocata cumparaturilor.Am mai pus ochii pe o pereche de cercei,dar pe aceia imi voi cumpara data viitoare.Si atunci nu voi avea o ocazie speciala ca pretext pentru shopping,ci doar simpla mea placere pentru bijuteriile de calitate.

Pupici!

24 de gânduri despre &8222;Bijuteriile sufletului meu&8221;

Lasă un răspuns

