Masinuta mea si bursa de piese auto

Dezmembraripenet

 

 De cand am implinit varsta de 18 anisori mi-am dorit sa obtin cat mai repede carnetul auto si sa conduc.Am vrut sa urmez traditia familiei,toti erau soferi profesionisti si detineau o masina bine intretinuta si curata.Din pacate,eu nu sunt genul care sa se ocupe cu multa atentie de masina,sa o bibilesc si sa vad ce o ,,doare,, sau ce trebuie schimbat.Asa ca ma pomenesc ca dragul meu VW Polo incepuse sa scoata niste sunete ciudate,care semanau cu ale unui taur aruncat in corida.Il intreb pe tata,pe unchi-miu,nici ei nu reusesc sa-i dea de cap problemei.Pesemne ca era ceva complicat,la motor (ma gandesc eu in mintea mea de femeie neavizata in treburile astea ,,mecanicesti,, ) , si implicit mai scump.Recurg la ultima solutie,o duce la nenea Radu,un mecanic auto din cartierul meu,cunoscut pentru dibacia sa in ale masinilor.Omul se uita la masina,o studiaza,si da verdictul:are ceva la motor si trebuie schimbate mai multe piese.Cand am auzit tarasenia,sa ma ia cu lesin.Aveam ceva economii puse deoparte,dar erau pentru vacanta la munte,pregatita cu cateva luni bune inainte.Sa raman eu chiar fara un sfanț?Ii cer sfatul lui nea Radu,ma sfatuieste sa caut la dezmembrari auto sau sa-mi comand direct din magazin,dar va fi foarte scumpa aceasta ultima varianta.Deschid repede telefonul si stiu ca Sfantul Google imi ofera mereu solutii,dau rapid un search la dezmembrari auto.Aici ce credeti ca gasesc?O groaza de siteuri un pic cam dubioase,dar tot continui sa caut ceva serios si de incredere.Intr-un final gasesc o pagina numita Dezmembraripenet.ro si mi-a atras din prima atentie.De ce?Motivul e simplu:acest site-ul este de fapt o bursa de piese auto, in cadrul careia parcurile de dezmembrari posteaza anunturi cu piese sau masini pentru dezmembrari. Dezmembaripenet.ro are si o sectiune in care un utilizator obisnuit poate posta o cerere pentru piesele auto pe care si le doreste. Aceasta cerere este trimisa catre toate parcurile din sistem care dezmembreaza marca respectiva.
Acestea din urma oferteaza la cererea postata de client iar el alege oferta cea mai buna. Foarte tare,mi-am spus in sinea mea.Practic,am libertatea de a alege pretul cel mai bun la orice piese VW Polo ,fara sa mai pierd timpul pe drumuri, aiurea.

 Intr-un final am facut cererea pentru piesele care imi trebuiau si gata,nea Radu este pregatit de treaba!Voi avea din nou masinuta la scara,gata de drum!Ma bucur ca am gasit acest site,este ceva practic si foarte cmod.Ganditi-va ca nu mai sunteti obligati sa bateti drumul dintr-un service in altul,totul este on-line si puteti sa alegeti pretul cel mai mic.Ce spuneti de aceasta bursa de piese auto?Ati auzit de asa ceva,va tenteaza sa apelati la acest site?

 

4 gânduri despre &8222;Masinuta mea si bursa de piese auto&8221;

Lasă un răspuns

