Tu ce bijuterie magică alegi?

 

logo_white_plus

 

  Sunt sigura ca nu exista persoana care sa nu iubeasca bijuteriile.Fie ca sunt din materiale pretioase sau numai gablonturi,ele exprima magia si forta lumii.O imagine face cat o mie de cuvinte,eu pot spune ca o bijuterie daruita la momentul potrivit,dar mai ales alegerea sa facuta corect,face cat un milion de cuvinte!Mereu mi-a facut placere sa fac cadouri,nu neaparat scumpe,dar facute din inima si cu multa dragoste.Nu-mi place sa cumpar ceva foarte scump si dupa o perioada de timp sa vad ca persoana careia i-am daruit acel obiect nu-l poarta sau il lasa undeva aruncat pe mobila,plin de praf.

 Mereu m-am gandit cu atentie,am tinut cont de trasaturile celui/celei ce am vrut sa fac o surpriza,nu m-am aruncat cu capul inainte.Nu cred ca exista ceva mai penibil ca atunci cand daruiesti ceva nepotrivit sau lipsit de gust cuiva,apropiat sau strain.Si pentru ca in saptamana care urmeaza e ziua mamei mele,m-am tot gandit la ce cadou sa-i fac.Un buchet de flori,un tort delicios de ciocolata sau un obiect de vestimentatie?Acum pe bune,cred ca toata familia mea va face aceste alegeri,eu de ce sa nu fiu mai originala?Prima data mi-a trecut prin minte sa-i daruiesc un tablou cu un mesaj motivational,dar a picat idee.Mai tarziu m-am gandit la un ceas dragut,dar mi-am amintit ca nu  e chiar fana ceasurilor,mai ales de cand are telefonul mobil :)). Intr-un final,evrika!Gandul cel bun m-a dus la bijuterii,bingo!Orice femeie iubeste bijuteriile!O bratara finuta sau un colier extravagant,de ce nu?Am intrat fuguta pe Google si lovebird.ro mi-a atras atentia de prima data.Ei fac bijuterii personalizate la niste preturi mai mult decat decente.Am indragit mult de tot o brătara  snur ,rosie cu charm de aur,sub forma unei stelute.Mama este pentru mine o stea calauzitoare,mi se pare un cadou cu dublu mesaj.Ce parere aveti?Mai jos o puteti vedea si voi,mi se pare foarte eleganta.In plus,toata lumea poarta asa ceva,este un trend apreciat.Sper sa-i poarte mereu noroc si sa-i aminteasca dragostea mea sincera.Sunt sigura ca o sa-i placa,mai vreau sa gravez pe bratara initialele noastre:C-Carmen,adica eu si M-Maria,adica mama.O sa fie o surpriza tare placuta si plina de originalitate.Si de ce nu,o sa-i iau si un tort,ca nu ne putem bucura de cadou  pe stomacul gol,nu?

dbc01_1

Pupici!

6 gânduri despre &8222;Tu ce bijuterie magică alegi?&8221;

  1. Tania Kiswani zice:

    Cred ca pentru majoritatea femeilor, cel mai frumos cadou din partea celor dragi, sunt bijuteriile.
    Bijuteriile, fie alea din aur, argint si alte materiale.
    Pentru noi femeile bijuteriile ne reprezinta uneori personalitatea si de parca ne da o incredere in noi..!
    Pot spune, ca ai ales un cadou potrivit si care va ramane o amintire frumoasa peste ani.
    Desigur ca si mie imi plac bijuteriile.Ce bijuterie o sa aleg eu..???Imi aleg un colier inima cu litera din aur de 14 kt, personalizat cu inițiala numelui meu (T).
    Toate sunt superbe, sincera sa fiu ai facut o alegere foarte inspirata.

    Multumim pentru idei..!

    Tania

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

