Iepurasul de Paste are telefon cu husă fancy

 

  Pentru ca nu mai este mult si vine Pastele,m-am gandit sa dezbatem o temă esentiala in aceasta perioada:alegerea cadourilor potrivite pentru cei dragi noua.Stiu ca toata lumea este ocupata peste masură cu toata nebunia de Paste,curatenie,vacantă,masa delicioasa care trebuie pregatita,insă nu trebuie sa  uitam  de cadouri.Toti iubesc micile atentii,de ce sa nu recunoastem.Fie ca esti copil sau adult,te simti apreciat si fericit atunci cand primesti o cutie frumos impachetat cu fundita rosie.Eu ador surprize,sentimentul de spontaneitate si apreciez mai mult o simpla atentie,un cadou mic,dar gandit inainte de a-mi fi daruit,decat ceva somptuos,dar prost ales.Daca nu imi este potrivit,aproape ca ma apuca deprimarea.Aasa ca va sfatuiesc si voi sa va ganditi la gusturile celor dragi,ale prietenilor apropiati,ce anume le place,ce prefera,sa nu fie dezamagiti de alegerile voastre.

 O idee buna este aceea sa opati pentru un cadou la moda:un accesoriu de telefon mobila,tableta sau PC.Cu asa ceva nu aveti cum sa o dati in bară.Toata lumea are un smarthphone,un laptop sau o tableta.Si,in plus,niciodata nu strica sa ai de rezervă inca o husa de telefoane,un gadget sau  niste casti audio fancy.Am intrat pe Google sa caut un cadou pentru fratele meu,fan al produselor Ringke.Il auzisem acum cateva zile ca ar vrea o husa noua,o husa Ringke Fusion.Nu sunt eu prea familiarizata cu toate gadgeturile,accesoriile aparute pe piata,dar sa dau search pe Google stiu.Asa ca am ajuns pe eastcom.ro si nu mare mi-a fost surprinderea cand am gasit ce vroiam.O multime de accesorii pentru telefoane,huse,incarcatoare si cate si mai cate.Privirea mi-a cazut pe o simpatica  husa Asus ZenFone 2 5,5″ Ringke Fusion SMOKE BL:ACK , perfecta pentru telefonul fratelui meu.In plus,am bonus si o folie de protectie display Ringke!Am impuscat doi iepuri dintr-o lovitura,husa+folie de protectie.O sa fie mega incantat de alegerea mea,el tot cauta o astfel de husa si nu gasea.I-am rezolvat eu problema,simplu si rapid.Numai la Eastcom am gasit husa Ringke Fusion,un cadou util si practic.O sa va atasez si cateva poze cu husa respectiva sa vedeti despre ce esti vorba.Un telefon la moda nu poate sta ,,dezbracat,,,fara o husa fancy,nu?Anul acesta,Iepurasul vine pregatit cu cadouri moderne,dragut accesorizate!Intrati si voi pe site-ul Eastcom si alegeti-va favoritele,sigur veti gasi ceva pe gustul vostru si al prietenilor.Pupici!

jusa 2

husa1

Lasă un răspuns

