Testarea #1 -noutati si pareri despre gadgeturi

 

 

bigstock_gadget_swoosh_5276760-x4

 

 Nu sunt eu persoana cea mai informata cu si despre gadgeturi,dar imi place sa ascult parerile unor oameni avizati.Stiu si sa apreciez o parere sincera,directa si spusa la timpul potrivit.De aceea vreau sa va anunt ca Marius Calugaru de la Blogatu.ro  a lansat o emisiune despre gadget-uri, o emisiune in care puteti afla detalii,pareri clare si multe alte chestii interesante.In prima editie el ne prezinta mai multe gadgeturi indispensabile unui om modern.Este vorba despre: castile Bluetooth Vetter Clear Sound, mouse-ului Logitech MX2 Alienware si  tastatura Logitech K 400+.Pe mine m-a interesat cel mai mult ceea ce am aflat despre tastatura Logitech pentru ca am un smartTv Samsung si imi este de un real folos.Ea se poate folosi si pentru laptopuri sau pc-uri.Super tare!Va invit si pe voi sa urmariti emisiunea,sunt sigura ca va capta atentia incă din primele minute! Va pup!

Un gând despre &8222;Testarea #1 -noutati si pareri despre gadgeturi&8221;

Lasă un răspuns

