Cadourile prețioase din sacul lui Moș Crăciun

mos craciunlogo-karin

   Chiar daca mai sunt cateva luni pana la venirea Crăciunului,nu strica sa incepem de pe acum sa ne facem listele cu cadouri pentru cei dragi si de ce nu,pentru prieteni,colegii de birou sau pentru șef.Imi plac lucrurile bine facute,de aceea m-am gandit sa scriu un articol care sa va ajute sa alegeti cadourile PERFECTE pentru toți cei dragi vouă!

  Exista oameni pentru care cea mai elocventa dovada de afectiune sunt darurile.O floare pe care sa o puna in vază si pe care sa o priveasca de cateva zeci de ori pe zi,o carte,un accesoriu,ceva dulce  sau un obiect simbolic-constituie o dovada de dragaoste mai clară decat cuvintele sau gesturile tandre.Sărbatoarea Craciunului este un moment ideal pentru a incerca să invatam limbajul afectiv al cadourilor.Majoritatea oamenilor sunt pusi intr-o mare incurcătură atunci cand trebuie sa aleagă cadoul ideal.Mai ales pentru cei economi din fire,e dificil sa faca daruri,considerand ca mancarea,un acoperis deasupra capului,relativa siguranță a zilei de maine  sau dobandirea unui stil de viata ridicat sunt,in sine,un cadou de neprețuit.Cu toate astea,darurile nu pot lipsi.Si nu doar de Crăciun sau de alte sarbatori,ci cat mai des posibil.

 Fireste,nu e vorba de daruri costisitoare,ci de atenții mărunte,care sa arate sentimentele si focul iubiri care arde necontenit,că afecțiunea tine vatra caldă.Dar,cel mai bine este sa-l las pe Moș Crăciun sa ma inspire cu cosurile cadouri de Craciun de pe KarinGifts.Aici am gasit o multime de coșuri KarinGifts cu cadouri dulci,pentru doamne si cei mici,sau bauturi fine pentru domni.Am rămas placut impresionata de gama variata de produse,la preturi mai mult decat accesibile!In plus,daca fac comanda de mai multe cosuri cu cadouri pentru familie sau rude,am un discount foarte bun . Livrarea în Bucureşti e gratuită pentru comenzi de minim 1000 RON. Livrarea în restul ţării se face contra cost. Livrarea se efectuează la adresa furnizată de client.De asemenea, clienţii pot recepţiona cadourile personal de la sediul KarinGifts. Foarte frumos,nu credeti?Anul acesta sacul Moșului va fi foarte bogat,numai cu surprize deosebite si delicioase!Din atatea produse tentante,m-am oprit la acest coș pentru mama mea:La Gioiosa Pink

La Gioiosa Pink este un cadou delicat, creat pentru doamne si domnisoare, ce contine specialitati dulci, precum panettone, ciocolata belgiana amaruie si biscuit savurosi, toate acompaniate cu succes de un vin rose revigorant. Cosul cadou este ambalat si decotat manual, in spiritul Craciunului, gata de a fi oferit cu ocazia sarbatorilor de iarna.Vedeta cadoului:Rose d’Anjou este un rose delicat si plin, de o culoare roz placuta si revigoranta. Vinul dezvaluie un parfum si o aroma de cirese si capsuni, ce se asorteaza armonios cu stilul sec, lasand un gust usor dulce, dupa consumare.Un real deliciu ,sigur o sa-i placa!cos_cadou_la_gioiosa_883

  Pentru tata,o fire mai exigenta si critica cu siguranta nu voi da greș daca aleg coșul cadou Snow. Este un cadou deosebit cu praline, praline, vin, panettone, turta dulce pentru barbati .El contine:

  • Vin B&G Cuvee Speciale Rouge
  • Panettone cu stafide si coaja de portocala ambalat si decorat manual 500 gr
  • Napolitana Vanilla 90 gr
  • Praline Belgian Seashells (albastru) 250 gr
  • Ciocolata cu lapte, migdale, miere si nuga Chocobloc Milk 35 gr
  • Zahar cu aroma de cocos si vanilie
  • Lumanare glob schoco alb
  • Cos din rachita
  • Folie profesionala pentru ambalare.cos_cadou_snow_1479

  Mai am de ales un coș pentru iubitul meu,inca nu m-am hotarat…dar mai am timp,si mai ales,am de unde alege ceva frumos.

  Asa ca dragă Moș Crăciun,te-am lăsat sa ma inspiri și anul acesta cu ajutorul site-ului KarinGifts,pentru ca marile sau micile mele daruri sa se transforme in dovezi concrete de iubire,menite să ,,umple,, rezervorul afectiv al celor dragi.Si sa nu uitam ca un dar alaturi de un zambet reprezintă acel ,,ceva,, mai pretios si decat aurul.

Pupici!

3 gânduri despre &8222;Cadourile prețioase din sacul lui Moș Crăciun&8221;

Lasă un răspuns

