Manichiura Yves Rocher

20150807_120529 20150807_120539 20150807_120610 20150807_120705 20150807_120621

  Buna dragilor,astazi revin cu un articol despre manichiura aleasa pentru saptamana aceasta!Mi-am comandat saptamana trecuta doua lacuri de la Yves Rocher,unul transparent si altul pe nuanta ROZ PASTEL.Am folosit pentru prima data aceste lacuri de unghii si ma declar multumita.Pretul este cam piperat,in jur de 15 lei pentru 5 ml,dar produsele sunt ok.Rozul pastel se vede discret pe unghii,este nevoie sa-ti dai de mai multe straturi pentru a se vedea nuanta pe unghie.Lacul transparent este de fapt un lac cu uscare rapida,seamana mai mult a gel,mi-a placut ca face manichiura mai rezistenta si mai stralucitoare!Pensula ojei colorate este practica,intinde bine lacul.Pentru baza am folosit un intaritor de unghii de la Orkide,cu calciu.Momentan arata inca bine,nu a sarit si nici nu s-a decojit,pe viitor vreau sa-mi comand si alte nuante,mult mai vii.Voi ati folosit lac de unghii Yves Rocher,v-a placut?

Pupici!

Lasă un răspuns

