Ultima comandă Yves Rocher

20150806_155325 20150806_155441 20150806_155544 20150806_155550

  Am primit de la cei de la Yves Rocher un newsletter cu o oferta extrem de tentanta-se oferea o reducere de 100 lei daca imi comandam produse de 200 lei,Practic,aveam de plata numai 100 lei si produse de 200 lei!Foarte tare,nu credeti?Asta am zis si eu,de aceea mi-am comandat marti cateva produse de la aceasta firma.Se vad si in poze, in plus am primit ca bonus pentru comanda ,un gel de dus  violet de la Laos,un set de genti si un ceas cu proiector.Bun,sa va spun acum ce mi-am achizionat-un parfum de 20 ml cu aroma de Vanilie,miroase frumos,un pic artificial..este apa de toaleta si inca nu stiu cat persista,o oja rezistenta pe nuanta ROZ PASTEL,un lac transparent cu uscare rapidă,un ruj stralucitor cu ulei de cirese,pe nuanta Corail Doux,imi place foarte mult,se aplica bine si hidrateaza,o lotiune de corp 2 in 1 pentru hidratare si tonifiere,un fond de ten Zero Defecte pe nuanta Bej 200,un balsam de par pentru reparare,fara silicon,un deo roll-on cu lavanda,miroase excelent,un creion dermatograf pe negru si o apa demachianta pentru ochi si ten,inca nu am folosit apa demachianta…este ceva nou,abia astept sa vad ce poate!A,si am mai primit o mostra de crema tot bonus,uitasem sa mentionez.Totul a fost ok,in 2 zile mi-a ajuns comanda prin Cargus Curier,totul a fost bine impachetat si pus la locul lui.Ca minus ar fi faptul ca ceasul primit bonus,cel cu proiector,este defect.Nu merge butonul OFF pentru stingerea/aprinderea beculetelor si faptul ca geanta rosie parea mult mai mică in poze!Este de fapt o geanta mai mult pentru voiaj,nicidecum pentru oraș.Eu mi-o doream pentru iesiri in parc,restaurant..am fost un pic dezamagita de ea.Materialul este rezistent,este frumoasa insa prea mareee….Asta e…o voi folosi in mini vacante pe undeva pe la munte sau mare.Imi plac ofertele Yves Rocher pentru ca au produse de calitate si oferte destul de generoase.Sunt curioasa de fondul de ten,sa vad ce putere de acoperire are,insa voi reveni in curand cu un review despre el.

 In concluzie,cu numai 100 de lei am primit 13 produse,de aceea recomand Yves Rocher si stau cu ochii pe alte oferte interesante,am vazut ca in luna august de ofera un parfum de 30 ml Vanille Noire pentru orice comanda de minim 49 lei  ,plus alte surprize!Super tare,tare ma mananca palma sa fac alta comanda..dar deocamandata stau cuminte…Am zis!Voua va plac produsele Yves Rocher?

Pupici!

Lasă un răspuns

