Concurs de Vara!

pizap.com14388594015271pizap.com14388595387501
    Dragilor,astazi m-am hotarat sa dau drumul unui concurs dragut,perfect pentru vară!Premiul este compus din doua produse- o carte interesanta si captivanta numita DULCE ABANDON scrisa de Maya Banks si un blush stralucitor NOU de la ELF,nuanta Pink.Blush-ul il am si eu,este foarte bun in sezonul cald,ofera un sclipici natural,foarte frumos!

Condiții de participare-

1. Like la pagina de Facebook,o gasiti in dreapta,undeva la mijlocul paginii

2.Share public la postarea concursului,va rog sa-mi lasati intr-un comentariu linkul de la share

3.Un comentariu cu pasii de mai sus,plus raspunsul la intrebare- Preferati marea sau muntele?De ce?

4.Sa-mi lasati adresa de  email pentru a va contacta in caz de castig!

 Castigatorul se ve extrage prin tragere la sorți. Concursul dureaza pana cand se vor strange minim 10 participanti.In plus,premiul se va trimite prin Posta Romana,in cateva zile de la anuntarea castigatorului.Va urez succes!!!!!

Pupici!

2 gânduri despre &8222;Concurs de Vara!&8221;

Lasă un răspuns

