Cum arată o zi din viata mea?

rexona

O zi din viata mea incepe la ora 7 si se termina….depinde de zi,de mai multi factori.Uneori termin programul la munca la ora 16 00, alteori la 17 00 sau poate si mai tarziu.In week-end am liber,din fericire!Atunci ma relaxez si pot sa merg in excursii,minivacante sau oriunde imi doresc! Bun,sa revin la subiectul principal,si anume la modul cum decurge o zi din viata mea.Dupa ce ma trezesc,iau micul dejun,imi beau ceaiul si plec la job.Pentru ca sunt si la a doua facultate,am cursuri,acum sunt in vacanta,dar de obicei am cursurile joi,vineri si sambata de la 17 00 si pana la 20 00.M-am apucat si de sală,pentru tonifiere,de aceea incerc sa-mi organizez programul cat de bine pot.Sala o am luni,miercuri si vineri..uneori si sambata pentru ca merg impreuna cu o bună prietena.La sală stau o ora,ora si jumatate..in functie de cat ma tine instructorul.Tin foarte mult la mesele principale,in pauza de masă merg intr-un local din zona firmei unde lucrez,fac o mancare delicioasa acolo!La masa stau 30 minute,dupa inapoi la lucru.Si in timpul serviciului nu pot sta departe de retelele de socializare,mereu am Facebook-ul deschis..sunt o victima a tehnologie…recunosc )).Dupa ce termin orele de lucru,o iau incet spre casa,nu inainte de a ma opri in mai multe magazine de haine si cosmetice,unde fie imi delectez privirea sau imi iau anumite lucruri care-mi plac.Daaa..sunt si o fashion addict! )) Mai mult ma ocup in week end de treburile gospodaresti,noroc cu mama care este casnica si se ocupa cu tot ceea ce inseamna o casa si o o gospodarie frumoasă.Acum ca a venit vara dupa ce termin munca,merg direct la piscina,strand sau in statiunea Amara care este situata la 7 km de orasul meu.In mare,viata mea si o zi din ea este relaxata,ma gandesc cum o sa fie dupa ce ma marit…sper sa fie tot la fel de ok ca si pana acum )) daca nu si mai bine!Seara,cand sunt in camera mea..iubesc sa savurez o ceasca de ceai rooibos si sa citesc.Ce citesc?De obicei imi plac marii clasici,dar nu zic nu nici unei carti de Agatha Christie sau de un alt autor mai non conventional.Ora de somn este in jur de 11 in timpul saptamanii,iar in week end la 1-2..depinde cum ajung din oras.Vara este o nebunie,nu prea reusesc sa ma organizez la fel de bine ca iarna,dar cel putin incerc.Voi cum va petreceti o zi din viata voastra?Hugs!

Lasă un răspuns

