8 Saptamani de Prospetime cu Silan




   Buna dragilor,astazi am primit o planta foarte frumoasa,sunt de fapt niste trandafiri superbi,in miniatura,asezati cu grija intr-un ghiveci.Este vorba despre floarea primita in campania Silan,8saptamanideprospetime.ro,campanie la care m-am inscris acum cateva zile si surpriza……azi am primit si planta promisa.A venit intacta prin Urgent Curier,intr-o punga simpatica si rezistenta..Eu ce trebuei sa fac?Ceva simplu,sa am grija de planututa fix 8 saptamani,sa o iubesc,bibilesc ca la sfaristul acestor ziel sa arate cat mai bine!La sfarsitul termenului de ingrijire,am sansa sa castiga una din cele 8 vaze lucrate manual de artisti talentati!Cum sunt o iubitoare  de tot ce e frumos,asceasta cerinta este o placere,nu o corvoada.Asa ca incepand de azi,si in fiecare saptamani voi posta de cateva ori articole care sa descrie starea plantei,modul d eingriire,etc….Uitati-va si voi ce scumpa este!Am atasat cateva poze pentru voi,sper sa va placa!





Pupici,o seara frumoasa!


Lasă un răspuns

