Cel mai promitator brand romanesc?!





  Hello tuturor!!!Pentru ca astazi este duminica,e bine sa ne relaxam si sa discutam subiecte importante si viitor, cum ar fi 
programul ,,Cel mai promitator brand romanesc,,. Ce presupune acesta?In primul rand va voi spune cateva informatii utile despre branding,ce presupune, de ce am nevoie de el,si asa mai departe.

Ce inseamna brandingul?Seed a construit sau reconstruit multe branduri, fiecare având în spate o poveste diferită. Fie că era vorba despre lansarea unui produs nou, aducerea in lumina publicului larg a unui produs existent, sau de fuziunea a două companii, Seed a găsit lucrurile definitorii pentru fiecare caz şi, precum un doctor, a transformat problema în soluţii, astfel încât imaginea cea nouă să fie cea în care cu toţii se regăseau cel mai bine: atât actionarii, angajaţii, cât şi consumatorii. În următoarele pagini sunt doar câteva exemple de proiecte dezvoltate de Seed care au adus un plus de valoare consistent pentru clienţii lor.

Cand avem nevoie de brandig?Vrem să lansăm un produs nou pe piaţă.
Lansarea unui produs poate fi uşor comparată cu prima întâlnire între două persoane care nu se cunoşteau înainte. De regulă, ne prezentăm cu numele mic şi numele de familie şi cu o mică povestioară despre noi, de unde suntem, ce facem, ce ne place sau nu ne place, ce vrem. Aşa şi produsul nou lansat are nevoie de un nume, ceva vizualprecum faţa unei persoane pentru a fi mai uşor reţinut şi povestioara lui, la fel, pentru a fi mai uşor de reţinut. Vorbim de fapt despre identitatea vizuală a produsului nou: nume, logo, slogan, ambalaj, poziţionare sau misiune, viziune şi valori. Toate acestea pentru că noi oamenii suntem foarte vizuali. Seed a dezvoltat poveşti atât pentru branduri mici, cât şi pentru branduri mari: brandul de lactate Ovidiu, Radio ZU, GSP TV, Vip Air.

Produsul lansat nu merge aşa cum ne-am dori
De foarte mult ori ni se intamplă să lansăm un produs aşa cum am ştiut noi cel mai bine. Avem un produs de calitate, de foarte multe ori, mult mai bun decât produsele competitorilor. Produsul e primit bine pe piaţă, însă după câţiva ani simţim că ceva nu merge. E ca atunci când te simţi rău, dar nu ştii ce te doare. Mergi la un control, medicul îţi face anamneza, te întreabă tot felul de chestii din copilarie, despre mama, tata şi bunici şi apoi îţi prescrie o reţetă. Şi în branding problema poate avea mai multe cauze: poate fi vorba de un competitor nou care a intrat pe piaţă şi ţi-a luat din clienţi, poate fi vorba de clienţi puternici care au bugete foarte mari de publicitate, poate fi vorba de o poziţionare greşită la lansare sau lipsa totală a acesteia, poate fi vorba de o neconcordanţă a pretului cu produsul sau nepenetrarea suficientă a pieţei. Dacă vorbim de un produs de larg consum, poate fi vorba de un ambalaj neatractiv sau care nu are informaţia pe care o căuta clientul. Sau poate fi vorba de mai multe tipuri de produs din portofoliu care trebuie poziţionate corect pe nişa lor şi asta ar trebui să se vadă direct din ambalaj şi apoi în comunicare. La fel, poate fi vorba de nevoia de a ajuta unul din branduri printr-un alt brand din portofoliu care este mai solid. Pot fi varii situaţii, pentru fiecare recomandăm o reţetă individualizată. Seed a lucrat proiecte de acest gen pentru Galador, Firesco, Andu.

Un brand are nevoie de notorietate pentru a performa
Dacă ai un geniu în casă, cântă perfect la pian în sala de curs sau acasă, rămâne un geniu pentru un cerc restrâns de cunoştinţe şi prieteni. Dacă el va concerta la Ateneul din Bucureşti sau la Musikverein Concert Hall din Viena vorbim deja de cu totul altceva. Foarte multe companii româneşti se lansează pe piaţă şi după câţiva ani simt că performează la acelaşi nivel. Multe dintre ele se luptă cu o competiţie acerbă care investeşte masiv în publicitate. Altele se luptă cu branduri recunoscute la nivel internaţional. Nu inseamnă că brandul nostru nu are loc pe piaţă. Important e să ieşim şi să ne spunem povestea pentru a fi auziţi de cât mai mulţi. Lansarea comunicării înseamnă un pas către clientul nostru. Dacă eu am spus “Bună ziua”, de cele mai multe ori mi se va răspunde. Dacă tac, voi trece neobservat. Aşa se întamplă şi cu brandurile. Cele care încearcă o comunicare cu audienţă au mai multe şanse de reuşită. O comunicare însă nu înseamnă ceva sporadic şi oportunistic. E nevoie de o analiză atentă şi de transmiterea mesajului corect către audienţa dorită. Şi canalul media joacă un rol important pentru că trebuie ales cu grijă funcţie de momentul de viaţă al brandului nostru, funcţie de resursele financiare ale companiei.
Am punctat ideile mai importante,sper ca va sunt utile si va puteti inscrie aici.
Succes!!!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s